Feladatok
– kapcsolattartás a beszállító és a partnercégekkel
– általános irodai adminisztráció (költségtáblázatok napi frissítése, adatok számítógépbe való bevitele)
– kimenő és bejövő számlák, szállítólevelek és egyéb dokumentumok nyilvántartása, adminisztrálása és rögzítése
– szolgáltatókkal való kapcsolattartás, ügyfélszolgálatokon való személyes megjelenés
– bérelt lakások karbantartásának felügyelete
Elvárások
Legalább középfokú végzettség.
Legalább középszintű kommunikáció képes angol nyelvtudás szóval és írásban.
B kategóriás jogosítvány megléte, vezetési gyakorlattal.
Középszintű számítógépes ismeretek.
MS office csomag, internet böngésző és levelező rendszer középszintű ismerete.
Előnyt jelent
Saját személygépjármű.
Jó probléma megoldó készség.
Precizitás, pontosság.
Jelentkezés: ITT!
(profession.hu)