Feladatok
Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás
Teakonyhai, irodai eszközök rendelése
Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés
Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben
Érkező látogatók fogadása
Be- és kimenő posta kezelése
Öltözőszekrények nyilvántartása, kulcsok kiadása
Munkaruha rendelése, kiadása és nyilvántartása
Céges rendezvények szervezésében való részvétel, koordináció
Céges üzleti utak megszervezése, szállás foglalás, repülőjegy rendelés
Céges autóflotta adminisztratív teendőinek ellátása (gumicsere megszervezése, üzemanyagkártya megrendelése)
Elvárások
Középfokú végzettség
Angol nyelv középfokú ismeret
MS Office ismeretek (Excel, Word)
Pontosság, precizitás
Jó szervezőkészség
Barátságos, segítőkész személyiség
Előnyt jelent
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Bérezés megegyezés szerint
Cafeteria már az első teljes hónaptól nettó 37500 Ft, belépő béren felül
Saját autóval más településről bejárás támogatás bruttó 75 Ft/km
Biztonságos munkakörnyezet, veszélyes anyaggal nem dolgozunk
Európai szintű, emberközpontú vállalati kultúra
Előrelépési lehetőség
Tiszta, rendezett környezet, ingyen kávé, heti gyümölcsnap, rendszeres vitaminosztás
Karácsonyi, húsvéti ajándékcsomag
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Zuhanyzási lehetőség
Parkoló
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A svájci székhelyű Autoneum Vállalat világszinten piacvezető a járművek hő- és hangszigetelő elemeinek gyártásában. Meglevő csapatunkba keresünk kollégákat Komáromban az Ipari parkban. Az Autoneum Magyarország Kft. 2018 óta működik, külső és belső autókarosszéria burkolati elemeket fejleszt és gyárt. Vállalatunk dinamikusan bővül, új gyárrészt építünk. Vevőink között megtalálhatók Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika és Ázsia vezető autógyárai. Az Autoneum 20 országban, 65 telephellyel rendelkezik, és több mint 15.000munkavállalót foglalkoztat világszerte
Jelentkezés ITT!
(Forrás: profession.hu)